Verkkokauppa

Verkkokauppapalvelun ominaisuudet

Retail Hosting -verkkokauppapalvelu on verkkokaupan ja sähköisen tiedonsiirron yhdistävä palvelu, joka tarjoaa IT-jälleenmyyjille kokonaisvaltaisen ICT-kaupparatkaisun ilman omia kiinteitä investointeja. Palvelu on suunniteltu erityisesti vaativaan B2B-kaupankäyntiin, mutta siinä on myös kaikki kuluttajakauppaan tarvittavat toiminnallisuudet.

24/7 käynnissä oleva palvelu

Retail Hosting -palvelut saat käyttöösi ilman omia laiteinvestointeja, sillä palvelut sijoitetaan keskitetysti meidän omille palvelimillemme. Näin voimme pitää huolen siitä että palvelusi on aina asiakkaidesi käytettävissä ja toimintavarma.

Täysin liitettävissä omaan toiminnanohjausjärjestelmään

Verkkokauppapalvelu voidaan helposti liittää useisiin erilaisiin toiminnanohjausjärjestelmiin ja muihin taustajärjestelmiin monipuolisten integraatiorajapintojen avulla. Näin saat käyttöösi täyden hyödyn jo olemassaolevista ohjelmistoistasi ja vähennät manuaalisen työn määrää.

Tuotetoimittajarajapinnat

Retail Hosting -verkkokaupan kautta saat ulottuvillesi jopa kymmenen suurimman tuotetoimittajan tuotevalikoiman. Rajapintayhteydet toimittajille ovat valmiina, valitset niistä vain haluamasi ja ne yhdistetään palveluusi.

Nimikkeet, hinnat ja saatavuudet suoraan toimittajilta

Sinun ei tarvitse huolehtia verkkokauppasi sisällön oikeellisuudesta, vaan kaikki nimikkeet, hinnat, tuotetiedot ja saatavuustiedot tulevat automaattisesti suoraan toimittajilta. Saat verkkokauppaasi uusimmat tuotteet heti kun ne tulevat toimittajien valikoimiin.

Mahdollisuus tuotteiden vertailuun toimittajittain

Voit vertailla verkkokauppasi tuotteita helposti yhdessä näkymässä. Jokaisen tuotteen kohdalla näet kunkin sitä myyvän toimittajan hinnan ja saldon. Voit valita tilauksellesi sen toimittajan jonka hinta on halvin tai toimitus nopein.

Tilausten seuranta sekä omalle yritykselle että asiakkaalle

Verkkokauppapalveluun on rakennettu monipuoliset tilausten seurantatyökalut jotka päivittyvät automaattisesti toimittajalta saatavien tilaus- ja lähetyssanomien mukaan. Näet tilauksesi arvioidun lähetysajankohdan ja allokointitiedot kätevästi yhdessä näkymässä.

Käyttäjäkohtaiset käyttöoikeudet

Voit hallinnoida sekä oman yrityksesi että loppuasiakkaidesi käyttäjien käyttöoikeuksia suoraan palvelussasi. Voit määritellä erilaisia käyttäjätasoja asiakasryhmittäin, yrityksittäin tai jopa yksittäisen käyttäjän tasolla.

Asiakaskohtaiset tuotevalikoimat

Verkkokauppapalvelumme mahdollistaa myös asiakaskohtaisen tuotevalikoiman luomisen. Voit myös tehdä kohdistettuja tuotekampanjoita vain tietyille asiakkaillesi tai käyttäjillesi.

Ostojen optimointityökalut

Voit optimoida kaikki tilaukset kätevien työkalujen avulla suoraan ostoskorissasi. Optimointityökalujen avulla näet yhdessä näkymässä valitsemiesi tuotteiden hinnat ja saatavuudet toimittajittain, sekä mahdolliset postikulujen vaikutukset tilaukseen.

Asiakaskohtaiset raportointityökalut

Myynti- ja käyttöraporttien avulla seuraat palvelusi myynnin tunnuslukuja sekä käyttöaktiivisuutta tehokkaasti. Lähetysten automatisoinnilla voit saada määrämallisen raportin sähköpostiisi tai omalle palvelimellesi vaikka joka päivä. Voit myös säilyttää raporttisi meidän palvelimellamme, jolloin voit nopeasti avata raportin päivitetyillä tiedoilla tai käyttää jo tallennettuja raportteja pohjana uusien raporttien luomiseen.

Myynnin edistämisen ja markkinoinnin työkalut

Markkinointityökalujen avulla voit lähettää markkinointiviestejä valikoiduille asiakkaillesi. Voit lähettää esimerkiksi kuukausittaisia tarjouskirjeitä, tuoteuutuustiedotteita ja muita sähköisiä massapostituksia. Viestejä voi lähettää sekä asiakasryhmille, yksittäisille asiakkaille ja yhteyshenkilöille, että tietyn roolin tai oikeuden omaaville asiakkaiden yhteyshenkilöille.

VerkkoKauppapalvelu

Retail Hosting -verkkokauppapalvelu on suunniteltu erityisesti B2B kaupankäyntiin ja optimoitu IT-jälleenmyyjien ja toimittajien tarpeita ajatellen. Palvelu soveltuu tästä huolimatta myös muiden alojen verkkokaupankäyntiin sekä kuluttajakauppaan sen skaalautuvuuden ja laajojen integraatiomahdollisuuksien vuoksi.

Kaikki mitä tarvitset

  • 24/7 käynnissä oleva palvelu
  • Täysin liitettävissä omaan toiminnanohjausjärjestelmään
  • Tuotetoimittajarajapinnat
  • Nimikkeet, hinnat ja saatavuudet suoraan toimittajilta
  • Mahdollisuus toimittajien vertailuun tilauksittain
  • Tilausten seuranta sekä omalle yritykselle että asiakkaalle
  • Käyttäjäkohtaiset käyttöoikeudet
  • Asiakaskohtaiset tuotevalikoimat
  • Ostojen optimointityökalut
  • Asiakaskohtaiset raportointityökalut
  • Myynnin edistämisen ja markkinoinnin työkalut
  • Ohjattu käyttöönotto ja käyttökoulutus
  • Henkilökohtaiset tukipalvelut